torsdag 31. desember 2015

Takk for det gamle

Desember var travel og koselig som alltid, jula har vært litt hektisk med veldig mange selskaper, mye mat, hyggelige folk, trege morgener, tv, spilling, og ja - faktisk litt trening også ;)

Og nå har jeg mye fint å se fram til i 2016 - jeg gleder meg :)
Mange nye bøker, nye ting i karrieren, planer jeg har tenkt ut.
Blant annet har jeg store planer om å blogge litt mer, faktisk ta bilde og vise fram ting som jeg lager, det er jo litt gøy da synes jeg.
Jeg tror det blir et fint år.

Og på pinnene dette nyttårsskiftet har jeg grønne småplagg til minstemann til en iiiiiskald januar.
Garnet er Drops Baby Merino, deilig, mykt og varmt garn synes jeg - helt perfekt til barneklær, men også til voksne.

Men i dag sier jeg Takk for det gamle!
Vi sees i 2016.

1 kommentar:

  1. Høres ut som en god avslutning på året, og en fin plan for det neste. :)

    SvarSlett