fredag 25. september 2015

Alice wrist warmes

Åh, det kan nesten virke som jeg ikke har gjort noe kreativt den siste måneden, men jeg har det altså. Det er bare det at jeg ikke har fått ferdig så mange strikkeprosjekter. 
Jeg holder fortsatt på med nancykofta mi som jeg begynte med før sommeren. Og jeg holder fortsatt på med ponchoen som jeg har som bilstrikk. Og de fire sokkeparene er fortsatt under "omkonstruering" - dvs de holder på å få ny type hæl.
Og jeg jobber fortsatt med den Perfekte sokkeoppsriften min.

Men joda, et par pulsvarmere har det i hvert fall blitt i løpet av de siste ukene. Alice wrist warmers, av Vickie Howell, inspirert av den superkule vampyren Alice Cullen, fra Twilightserien altså.
Nå må jeg tilstå at jeg var veldig hekta på Twilightbøkene for noen år siden og slukte 3 1/2 bok, og så sa det stopp og jeg ble kjempelei og har aldri giddet å lese ferdig siste halvdel av den fjerde boka men har fått fortalt hvordan det går.
Men uansett, Alice er kul, og pulsvarmerne kjempestilige, og dette ble mine:
Strikket av ett nøste Schoellerund Stahl Zimba Fix Color.

Men så har jeg altså laget ferdig to fotobøker.
Dvs, en er helt ferdig, bestilt og på vei fra Shutterfly.
Den andre har fått ferdig alle sidene, men den er ikke bestilt ennå. Jeg må vente på et godt tilbud på Blurb
Jeg har 4 andre fotobøker på lista over ting jeg skal bli ferdig med før jul. 
Fotobøker er kjempegøy! Jeg skal fortelle mer om det senere.

Hvilket minner meg på at jeg tror jeg hadde lovet en kavalkade over ting jeg har strikket sist vinter og vår. Jeg tok jo bilder før sommerferien. Jeg lover - jeg skal få gjort den kavalkaden ganske snart.

Nå skal jeg feste tråder på nancyen som jeg forhåpentligvis blir ferdig med veldig snart :)
Ja, og så er det fredag kveld, så vi skal snart ha pizza som min kjære holder på å lage akkurat nå ;)

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar