lørdag 27. juni 2015

Jeg er tilbake!

I fjor høst bestemte jeg meg for å studere litt ved siden av jobben, jeg trengte litt faglig påfyll som det heter, og med ukentlige innleveringer og eksamener, ble det hektisk og det meste av fritiden min gikk med til oppgaver og lesing. Det var nokså tøft, men det gikk kjempebra til jul, faktisk så bra at jeg fikk litt kick og bestemte meg for å ta ett semester til.

Så nå i vår har jeg hatt samme opplegg, innleveringsoppgaver hver uke og eksamenslesing - og masse nerver... men det gikk kjempebra denne gangen også :) 
Og jeg kan klappe meg selv på skulderen for vel gjennomførte studier! Det har vært tøft og travelt, men så absolutt verdt det! 
Det å kunne ta ekstra studier i voksen alder, for lære nytt og å få noen ekstra studiepoeng har vært veldig - rewarding - jeg finner ikke et godt norsk ord for det. Jeg har lært masse, fått flere studiepoeng - og gode karakterer :)

Men studiene har selvfølgeig gått utover bloggen min, det er rett og slett umulig å få til alt.
Jeg har strikket, og sydd, og vært litt kreativ - ja. Men å ta bilder, og blogge om det. Ingen kjangs.

Nå har jeg en masse jeg skulle ha vist fram, og snakket om.
Men det blir en annen dag. Jeg må lage en liten kavalkade.

I dag setter jeg igang bloggen igjen med dette fantastiske bildet av vakre vakre Sofia Loren som strikker :)


Inntil videre ønsker jeg alle en finfin lørdag! 
Her blir det hagearbeid og sykkeltur.
Det regner ikke, vi må få klipt ferdig plenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar