fredag 2. januar 2015

Godt nyttår!

Yessss!
Da er jeg i gjenge igjen etter eksamen - som faktisk gitt veldig bra :) og julefeiring og nesten to uker ferie med gaver, selskaper og masse masse masse mat.

Jeg har brettet opp ermene og er så klar som det går an å blir for det nye året, og jeg har tro på at 2015 skal bli et flott år og jeg satser på å gjøre ferdig mange kreative prosjekter!

Fjoråret ble sånn passe bare på kreativitetsfronten, men det skjedde mye anna da.
Allikevel har jeg laget en liten årskavalkade over strikkeprosjekter fra i fjor.


Fra øverst till høyre: 
Genser og lue til meg i Drops Nepal, Mariusgenser til storegutt, Peggy Sue cardigan, superrask hals i Pickles pure alpakka, Three Movies Sweater, restestripestrikk, Fransk genser til lillegutt og Fransk genser til storegutt, ribbesokker til meg i Drops Fabel, Pickles klassisk angoragenser, pulsvarmere i bambusstrikk i Pickles pure alpakka, sommerbolero i Paris, Reading Mitts i Sandnes alpakka ull. lue til lillemann i Pickles pure alpakka, ribbesokker til mannen i sokkegarn fra Phildar, som var julegave til hans og ble romjulsstrikken min.

Ellers har det vært litt lite med andre kreative prosjekter i året som gikk, jeg har sydd noen skjørt, og en kjole, og jeg har fått laget et par fotobøker. Jeg har forøvrig planer om enda fler fotobøker i år, for det er skikkelig gøy!

Nå begynner jg - ja, jeg vet at det nesten er litt fælt å si det - til hverdagen kommer i gang igjen.
Det har vært en lang og koselig juleferie, men jeg er nå sånn som liker hverdager jeg da :)

Ha et strålende 2015!

6 kommentarer:

  1. En fin samling med ferdige plagg du har lagd. Blir nok et fint håndarbeids år i 2015 også, håper vi.

    Hverdager er de vi har flest av og man som oftest liker best også, jeg gjør det iallefall .
    Ha ei go helg og forts godt nyttår !

    SvarSlett
  2. Mange flotte gensere og annet!

    Og gratulerer med ferdig eksamen.

    SvarSlett
  3. Koselig oppsummering over strikkeåret. Godt nyttår til deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Så koselig oppsummering. Godt nytt hobbyår.

    SvarSlett
  5. Flotte strikkeprosjekter! Godt nytt (strikke)år!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått eksamen, deilig å være ferdig tenker jeg. :o) Fine ting du har strikket!

    SvarSlett