torsdag 25. september 2014

Litt på en sen onsdag kveld

Denne hadde jeg ønska med så lenge, og endelig fikk jeg kjøpt meg den og den kom i posten i går :)


En nyyydelig sminkepung som fantastiske Ellen har laget. 
Jeg kjøpte den fra Eplabutikken hennes, Slaraffenlivet. Her finner du mange rålekre punger og pennaler.
Nydelig arbeid utført, nøyaktig og profft og skikkelig lekkert!
Anbefales!

Når det gjelder meg selv og mine kreative gjerninger må jeg tilstå at det går trått nå i høst.
Med små barn, full jobb og studier på si har jeg minimalt med tid til sånne ting akkurat nå. Kanksje litt i bilden eller et kvarter med strikking mens jeg drikker kaffe etter middag...
Ufoskjerfet mitt tar en evighet.
Jeg har brukt en evighet på å avslutte omslagsjakka mi.
Jeg har lyst til å begynne på nye strikketøy.
Jeg har lyst til å lage fotobøker.
Jeg har lyst til å scrappe.
Men det blir ikke så mye av det nå. Det jeg får gjort, sånn litt innimellom, får bli en bonus.
Så får jeg mer tid igjen om litt.


Til og med Photo-a-Day prosjektet måtte jeg gi opp.
Intensjonen var der, men det gikk bare ikke...

Men, joda, jeg har da noe å vise fram :)
Boleroen som jeg strikka i sommer.
Og da vi var på hytta for å vinterstenge for et par uker siden fikk vi jammen tatt bilder av boleroen også.



Jeg strikket den i hvit Paris som var på salg i sommer. Den strikkes fra ermetupp til ermetupp med nokså mye øking og felling. Jeg gjorde om litt på kanten foran for jeg ville ikke ha det så rysjete som i oppskriften, og jeg er veldig fornøyd med passformen.
Jeg ser for meg at det kan være kjempeflott å strikke denne boleroen i en varm vintervariant, med f.eks Nepal.

Åh, og der fikk jeg lyst på enda et prosjekt...
Oh, yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar