mandag 1. september 2014

Høst, ny frisk og nye muligheter

Jeg vet det, og jeg skal egentlig ikke si noe om at jeg er en dårlig blogger og sånne ting.
Det siser bare litt svosj noen ganger. Og så må jeg si til mitt forsvar at jeg i de siste par månedene har slitt noe voldsomt med en litt gammel, og lite samarbeidsvillig datamaskin...

MEN: tralala, i skrivende stund står det like ved siden av meg en flunkende ny Dell - min! - nettopp pakket ut, og klar til å bli satt opp til bruk :) (hadde bare min bedre halvdel prioritert MIN nye datamaskin framfor fotballtrening....)
I mellomtiden, gjør jeg et siste bloggforsøk på denne gamle maskina.
Det er jo 1. september.
En fin dag å starte på'n igjen. Ikke sant!

Og for å virkelig få litt fart på sakene, så utfordrer jeg meg selv til å hive meg på denne månedens Photo-a-Day, fra FatMumSlim.

Og her, ikke spesielt spennende på en mandag morgen på jobb, men i hvert fall, en kopp kaffe med en dæsj skummamelk oppi. Igrunnen det samme som hver morran.

I løpet av uka skal jeg ta noen bilder av et eller to strikkeprosjekter, jeg skal leke masse med den nye datamaskina mi - når den bare er klar, og jeg skal holde litt livb i denne bloggen.

Promise!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med din nye Dell :o) Vi håber du bliver rigtig glad for den & at I får rigtig mange gode år sammen.

    Husk at vi findes på Twitter & Facebook, hvis du har nogle spørgsmål.

    Ha en skøn dag.

    Med venlig hilsen

    Karina Hansen
    Dell | Social Media & Communities Professional
    Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook

    SvarSlett