torsdag 3. juli 2014

Sommermodus

Det er sommer og sommerferie. 
Nesten sommerferie.
En dag igjen, men jeg skal være hjemme med febersyk gutt i morra, og så er det ferie.
Hærlig :)

Det har virkelig stort sett handla om jobb i det siste. Sånn er det alltid før ferien. Så enormt mye å bli ferdig med. Jobbe jobbe jobbe. Komme hjem sent. Sitte å jobbe på kvelden.
Dagens overtidsma. Ikke verst eller...
Det er vel greit å unne seg litt sushi når en må sitte på jobben utover kvelden.

Men nå, ferie!
Jippi!

Det har vært lite med kreativ tid i det siste, men jeg synes jeg har vært flink til å utnytte de øyeblikkene jeg har kunnet. Fem minutter her og ti minutter der, så blir det da litt allikevel.
Og se, jeg er nesten ferdig med Peggy Sue'en :)

Nå har jeg bare igjen å dampe den og sy i knapper.
Nå må det bli skikkelig sommer så jeg kan bruke den.

I tillegg fikk jeg tid til å smette inn en tur på Stoff og Stil denne uka. 
Det ble litt fargerik jersey til superenkle skjørt. 

Jeg elsker å sy skjørt og jeg elsker å bruke skjørt.
Disse enkle skjørtene i jersey med strikk i livet går fort å sy og jeg kan ha med en million av dem ca i bagasjen når jeg skal på ferie.
Jeg satser på tre skjørt i helga nå.

Så får dere se om et par dager.

Men først skal jeg sy knapper :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar