søndag 9. mars 2014

På en søndag

I dag har det vært en sånn fin søndag, uten planer.
Rydding, klesvask, tur.
Og etter å ha vært ute i ruskevær lagde vi varm sjokolade og spiste boller og spilte spill.
Ticket to Ride.
Et av favorittspillene våre.
Denne gangen Nordic.

Ticket to Ride er et av de morsomste spillene jeg har spilt. Det er gøy å spille flere, og det er gøy å spille bare to.
Nordic er det nyeste tilskuddet til samlinga vår.
Vi har  Den originale, som er Nord-Amerika, og vi har Europa [den har vi på hytta så det er sommerferiespill], fra før og så fikk vi Nordic av nissen til jul :)
Jeg kom på andreplass i dag... 
Jeg hadde kjempeuflaks med de siste oppdragene jeg trekte, hadde ikke en sjanse til å fa de til.

Nå i kveld har jeg sittet og knotet med dette:

Jepp, skifte glidelås. På en fleecejakke.
Dette er noe av det vanskeligste jeg vet på syfronten. Spesielt med den fliken der, oppe ved halsen, som går litt foran og over og bak glidelåsen.
Gah! Jeg sliter.
Er det fler som har det sånn eller?
Men jeg gir meg ikke, så jeg blir sittende til jeg blir ferdig. Om det så skal ta halve natta. Eller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar