søndag 23. mars 2014

Hvor mange filmer - del 2 og 3

Vel, genserpåhvormangefilmerprosjektet mitt gikk ikke helt som jeg hadde planlagt resten av denne uka. Filmtitting og filmgenserstrikking har i stor grad måttet vike for - eh, viktigere - oppgaver som klesvask, trening, leksehjelp, helgevask... (you name it).

Ikke før det ble fredag ble det tid til film igjen - jippi! Men den kan bare så vidt regnes med i prosjektet, men jeg gjør det.
Fredag ettermiddag endte jeg altså med å se Monsterbedriften sammen ungene, men hjelpemeg, å se film sammen en 9-åring og en 2-åring er ikke nødvendigvis ensbetydende med å kunne sitte å strikke.
For å si det sånn, det ble en maske her og en maske der innimellom...

Spilletid: 1t 32min (effektiv strikketid... ??? 30 minutter tilsammen kanskje???)
Resultat: 33 cm

Lørdag kveld ble det også heldigvis filmtid og mer strikking på genseren.
The Terminal - med Tom Hanks - denne gangen.
Jeg hadde faktisk ikke sett den filmen før, likte den veldig godt.

Spilletid: 2t 8min
Resultat:
Bol - 42 cm 
(jeg venter med resten her til jeg er ferdig med ermene opp til felling sånn at jeg kan se hvor lang jeg vil ha den)
Første erme - 30 cm


Så er det bare å fortsette å følge med på fortsettelsen. 
Jeg er i hvert fall spent ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar