fredag 14. februar 2014

Sniktitt på Valentine's Day

Som jeg skrev sist, angående prosjektet Photo a Day, kan det være utrolig vanskelig å finne et bra motiv for hver dags tema. Noen ganger føler jeg at jeg bare må finne på noe tull, bare sånn på sparket, for å få tatt det der bildet.
Men innimellom, så bare klaffer det så bra, noe utrolig skjer, og sånn PANG! og så er det perfekte motivet der!
Det var sånn i dag.

Jeg var på trening. Knallhard trening!
Først intervall løping i en halvtime før det var rett på 70 minutters pilatestime. Og hjelpes så sulten jeg begynte å bli da jeg på slutten av timen begynte å kjenne den umiskjennelige lukta av nystekte vafler.
Ferdg med en slitsom økt, og ute i inngangen på Elixia ble vi alle møtt av et bord dekket med rykende ferske vaffelhjerter.
I anledning Valentine's Day.

Dagens tema er HJERTE.
Noen ganger klaffer det noe helt utrolig. Som i dag.
Så jeg greide ikke å vente, jeg måtte bare vise det fram i dag :)

Resten av Photo a Day bildene for uka kommer etter planen i morra.


---

Som vanlig gjør vi ikke så mye ut av Valentine's Day her i huset. Akkurat nå er lillemann og jeg hjemme alene, vi har spist pølse og potetstappe og vi ser på barne-tv, mens mannen har tatt med seg storegutt og et par kompiser på kino for å se Lego the Movie! (noen har gledet seg kjempekjempekjempelenge til det...)

Men, det står hvitvin i kjøleskapet, og de tar med seg den beste sushi på vei hjem etterpå - i anledning dagen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar