mandag 3. februar 2014

Photo-a-Day

Denne har jeg prøvd meg på noen ganger tidligere, den australske bloggeren Chantelle - aka Fat Mum Slim - legger hver måned ut en liste med tema på daglige bilder i en hel måned.
det ser lekende enkelt ut, ikke sant?


Sannheten er at det er litt av en utfordring, både det å huske på å ta det bildet hver dag, og så å huske på dagens tema, og ikke minst det å finne på noe som faktsik passer til dagens tema. For man har vanligvis ikke all verdens muligheter til å ut på fotosafari, og finne de helt geniale motivene. Hverdagen innhenter oss her også, så utfordringen blir å finne gode motiver, som passer til tema, på kontoret, eller på oppvaskbenken, eller i bilkø... altså, der vi vanligvis er.

Jeg prøver meg allikevel. Jeg tar utfordringen, for jeg synes den er gøy :)
Imidlertid venter jeg litt med å legge ut noen bilder akkurat nå.
Ikke noen annen grunn egentlig at jeg [ikke for å virke sutrete altså, men] ble -hele familien ble - totalt utslått av virus nå i helga, og hele gjengen er mer eller midre sengeliggende, eller soffaliggende, og bytter på å se Ninjago eller Postman Pat og drikker saft.
Men jeg måtte gjøre en ting på datan her så da kunne jeg svippe innom den nye bloggen min litt, men jeg må ordne med bildene (som nå blir tatt fra sykesoffan) en annen dag ;)

Imnntil da, sjekk ut FatMumSlim om du ikke har gjort det før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar