lørdag 15. februar 2014

Photo a Day 8 - 14 februar

Da er det klart for å vise fram en ny uke med Photo a Day.
Nok en gang har det vært utfordrende, og gøy, og med litt flaks.

8. Vann
Et glass boblevann. Jeg drikker ganske mange glass boblevann i løpet av en dag.
(i det hele tatt drikker jeg veldig mye, både vann, te og kaffe)
Vi har en Aqvia boblemaskin så vi lager boblevann hele tiden, og har omtrent ikke kjøpt boblevann siden vi fikk den i hus!

9. Detaljer
Detaljer av mariusstrikk som jeg holder på med - i kongeblått og oransje.
Og så ser jeg at det har sneket seg inn en bit av en rød tråd på bildet og det synes jeg var litt irriterende...

10. Jeg er
Jeg er jeg og du er deg osv. Veldig fantasiløs løsning på den dagens oppgave, litt fjortis.
Typisk, f.eks vente-i-telefonkø-drodling.
Flere enn meg som drodler sånn eller?

11. Feil
Jeg holder på å lage et permsystem for Knit Pro strikkepinnene mine, og her er lommer til wirene, og fordi jeg ikke tenkte meg godt nok om og sjekket hva jeg hadde så stemplet jeg på feil for i utgangspunktet var planen å ha 40 og 50 cm (jeg aner ikke en gang hvorfor jeg har 40 og 50 cm wirer for til de må jeg har korte skru-på pinner og det har jeg ikke) i en og samme lomme for å få alle wirene i lommer på en tosidig mappe, og nå sitter jeg med en ekstra 100 cm som jeg må plassere en annen plass...
Jaja, det er kanskje bare strikkepinneentusiaster som greier [les: gidder] å settte seg inn i den problemstillinga...

12. Rundt omkring
Jeg oversatte Out and About til rundt omkring, og det passet bra for onsdager er ukas travleste dag for Mammas taxiservice og jeg er virkelig rundt omkring, stort sett bak rattet, kjører fram og tilbake, bringer og henter. Her har jeg tatt bilde ved Svartlamon, rett utenfor der storegutt går på kunstskole.

13. Perfekt
Fineste guttene mine. Jeg synes dette er helt perfekt! :)

14. Hjerte
Vaffelhjerte.
Dette bildet skrev jeg om i går.

Som sist uke har jeg tatt alle bildene med iPhone, og denne uke har jeg brukt Downtown Action for Photoshop Elements, denne også fra bloggen The Coffee Shop Blog.


Nå er det tid for å begynne å feste tråder og snart montere genser.

Jeg kjenner at jeg er litt spent.
Mer om det etterhvert ;)

Fin lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Fine ukesbilder!:o)
    Lurer på om vi må ha vafler idag...
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Eh, ja, det der var altså jeg. Leo var tydeligvis logga på her - på MIN iPad.

    SvarSlett
  3. Hmm.. fikk også lyst på vafler! Ha en fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  4. Så lurt med rundpinneetiu. Syr du selv? Og har du i så fall lyst til å dele oppskriften? ^^

    SvarSlett