mandag 24. februar 2014

Photo a Day 15 - 21 februar

En dag forsinket, det ble litt for travelt i går. Mye farting på en dag.

Denne uka var skikkelig utfordrende synes jeg. Ikke det at oppgavene var spesielt vanbskelige, men jeg sleit med å komme på å ta bilder, og jeg var litt tom for idéer, og her om dagen hadde jeg helt glemt hva tema var og vi var på fjellet i Sverige med verdens tregeste nett føltes det, og måtte sjekke der og da...

Men jeg kunne ikke la det være heller.

Jeg fikk i hvert fall gjennomført oppgavene denne uka også, men det er også kanskje greit at det bare er en uke igjen nå.
Eller...
Jeg har sett oppgavene for mars og de ser veldig spennende ut!

Men her er de, denne ukas bilder:


15. Den drikken jeg velger meg
Lørdag formiddag.
Kaffe! Alltid kaffe.
Vi lager som regel en kanne Løfbergs lilla til lørdagsbrunsjen. Den blir fort tom.

16. Skape
Eksempel på at jeg alltid må lage noe (som jeg skrev om her for et par dager siden), og at handene mine blir rastløse hvis jeg ikke gjør noe.
Her er bilstrikk. Kjøkkenklut.
Kjekt strikketøy å ha liggende i bilen i kjedelige stunder. Ved langkjøring, eller når jeg venter i bilen, noe jeg gjør ganske ofte.

17. Grønnsak
Aubergine.
Vakker, artig, god.
Minner meg egentlig om sommeren fordi vi alltid har aubergine på grillen.

18. Magi
Rydda og organisert hylle på kontoret mitt. Endelig.
Etter flere uker med stress og kaos og null tid til å rydde så mye så føles dette magisk!

19. Føtter
Verdens søteste føtter!
Lillemann ligger og sover ennå, tidlig om morgenen, helt til vi andre har ordna oss ferdige. Da er det på tide å vekke han også ♥

20. Fred
Torsdagen ble en nokså kaotisk dag og jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne på noe som kunne passe til tema fred, men sannelig, sent sent på kvelden ble jeg sittende å se på serien Gud og vitenskapen, og det ble noe som minnet om fred for meg.
Veldig interessant serie forresten.
For alle som grubler og tenker og lurer.

21. Morsomt
Vi dro over til Storlien i Sverige for å finne snø, og for første gang fikk storegutt testa ut miniskia som han fikk i julegave. Det var gøy.
Selv om det kanskje ikke ser så gøy ut på bildet, men det var sur og kald vind så jeg holdt omtrent ikke ut uten votter for å ta bilder så det ble litt fort gjort, type, "prøv å se ut som du har det gøy nå!"
Vi satser på snø til neste vinter for å leke mer med miniski :)
(Ikke nå - når det ikke har kommet ennå, så kan det like gjerne være det samme. Vinteren er snart ferdig nå)

Nok en gang har jeg lekt meg med en Photoshop-action fra The Coffee Shop Blog. Denne gangen Caramel Dreams.
Jeg elsker alle de actionene fra The Coffee Shop Blog!

---

Mariusgenseren er forresten ferdig :)
Følg med her, det kommer bilder.

Nå er denne uka, og dermed vinterferien straks over.
Tilbake til hverdagen i morra.
Ha en fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar