lørdag 8. februar 2014

Photo a Day 1 - 7 februar

Jeg er på beina igjen, det ble en litt kjip start på februar, men ikke værre enn at det har gått over og alle er friske.
Og nå gleder jeg meg til å vise fram bildene jeg har tatt til Photo a Day denne føste uka i februar. Jeg tror jeg bare hopper i det ;)

1. You
Who? Me?
Yes you!
Ok, en selfie på en lørdag formiddag klar for å dra på Zumbaparty på Elixia.
Så sporty da!

2. Favoritt
To deilige favoritter for tørre vinterhender.
Håndkrem fra l'Occitane ♥ og Burt's Bees neglebåndkrem (som lukter så godt at jeg har lyst til å spise den)

3. Noe oransje
Oransje tekopp med deilig Yogite.
De oransje koppene fikk jeg i flyttesammengave av kjæresten min da vi skulle flytte sammen (for 11 år siden).

4. Barndom
Guttene mine leker sammen, eller hver for seg sammen ♥ Fin barndom.

5. Kvadrat
Jeg bruker mye kvadrat når jeg scrapper, jeg elsker det formatet.
Her er det en side med lillemann som jeg holder på med.

6. C står for
Chai, som jeg drikker veldig mye av i løpet av en dag. Den er ganske sterk, og så er den nesten som godteri :)

7. Redskap
Pakketapedispenser.
Denne bruker jeg mye på jobben for tiden fordi jeg holder på å pakke institutteksemplarer av kompendier som sendes ut til faglærerne.


---
Jeg har forresten brukt Vintagram action for Photoshop Elements fra bloggen The Coffee Shop Blog.

---

Nå begynner lørdagskvelden her, det blir taco, og på pinnene har jeg ermer til en mariusgenser :)

1 kommentar:

  1. Wow - scrapper du enda altså?! Stilig!
    Super utfordring dette, syns jeg. Man blir tvunget til å tenke litt kreativt.
    Ha ei fortsatt fin helg!:o)

    SvarSlett