onsdag 19. februar 2014

Jeg lager, ergo er jeg

Jeg sliter litt med den mariusen, ikke det at det er vanskelig, jo, det er litt vanskelig, dvs, jeg holder på å montere, det er litt sånn der...
Jeg tipper at de som har montert gensre før vet hva jeg mener.
Det tar litt tid.
Kanskje det største problemet er at jeg må sitte absolutt i fred når jeg skal montere, og det passer litt dårlig akkurat nå.
Jeg er nemlig hekta på Suits.
TV-serien.
Kjæresten min er hekta også. 
Så hver kveld nå, så snart ungene er i seng og alt det praktiske er ordna [kjøkken og klesvask og sånt dere vet] så installerer vi oss i soffan for å se i hvert fall minst en episode. Helst to. Og det har vi gjort i et par uker nå. 
Og, ja, det er uforenlig med montering av en marius.

I stedet blir det diverse TV-strikk.
For hjelpemeg, hvordan skal jeg kunne sitte i soffan og se på TV, UTEN å strikke.
Det går nemlig ikke.
Ikke strikketøy, ikke TV.
Fler som har det sånn?

Så her, et eksempel på TV-strikk

Vridd hals fra Pickles, strikket i Abuelita Tjukk Merino.
En klassiker og en favoritt.
Både å strikke, å bruke og å gi bort ♥

Jeg kom over denne via Facebooksiden til Vogue Knitting.
Kunne ikke ha passet bedre!
Jeg kjenner meg igjen der altså.
Det er en poster som selges i Etsybutikken til The Dreamy Giraffe.


---

Nå har jeg tatt vinterferie :)
Eller, først nå så skal jeg på trening, SÅ tar jeg vinterferie.
Ut å spise med noen gode venninner i kveld.
Så skal vi ha noen deilige fridager hele familien. Spille spill, se film, spise god mat, og kanskje dra på jakt etter snø og teste om vi fortsatt kan å gå på ski :)

Hærlig!
Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar